Hogyan vásárolhatsz?

A webáruház működése


Böngészés a Webáruházban

A Webáruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház menüből választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot talál, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden termék árát bruttó, azaz a hatályos ÁFA-val együtt tüntetjük fel.

Vásárlás az Áruházban

A terméklistán szereplő termékek közül a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele, illetve a felső sorban található  kis kosár gombra kattintva böngészés közben bármikor újra megtekintheti. Ennél a pontnál lehetőség van a vásárlást folytatni, új áru kereséshez visszatérni, illetve a kosárból terméket törölni. Minden esetben az Áruház újraszámolja az Ön által megrendelni kívánt termékek árát. Egy vásárlás alkalmával tetszőleges mennyiségű terméket tehet a kosarába.

A bevásárlókosár oldalról KELL elküldenie (feladnia) a megrendelést. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön az alábbi adatokat nem adta meg:

E-mail cím: Fontos! Érvényes, használatban lévő e-mail fiókot adjon meg.

Nevét, e-mail címét, telefonszámát, számlázási adatait (név, cím). Kérjük, pontosan adja meg a címét (utca, házszám, település, irányítószám). Jelenleg magyarországi címekre tudunk csomagot küldeni.
Telefonszám: Kérjük, adjon meg egy olyan telefonszámot, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelését követően el tudja érni, a kiszállítások egyeztetésével kapcsolatban. Aki nem ad meg telefonszámot, azt csak e-mailben tudjuk elérni, és ha nem olvassa rendszeresen a leveleit, ha betelik a postafiókja, akkor NEM TUDUNK ÖNNEL KAPCSOLATBA LÉPNI.
Amennyiben a számlázási és szállítási címe eltér, ezt jelezze. Ha a leadott megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne,  munkatársunk a megadott telefonszámon, megkeresi Önt. Ezért nagyon fontos működő telefonszám megadása.

Ha nem tudjuk valakivel felvenni a kapcsolatot, és a rendelésével olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.

A webáruház üzemeltetője minden vásárlásról számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (Termék megnevezését, ÁFA kulcsot, ÁFA értékét, nettó egységárát, mennyiségét, nettó és bruttó értékét.) az eladó és vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat, és amennyiben van – a kiszállítás költségét is.

A kiállított termékszámla megfelel az ÁFA tv. ill. PM rendeletekben előírt kötelezettségeknek. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett van feltüntetve, bruttó formában!

A weboldalunkon kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest a legkorábban (1-3 munkanap),   max. 5 munkanapon belül, illetve  a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

Az online felületen  leadott megrendelésével kapcsolatban általában legkésőbb a következő munkanapon telefonon megkeressük. Ezért fontos, hogy olyan telefonszámot adjon meg, amin el tudjuk érni.

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon legkésőbb a következő munkanap reggel 9 óráig minden következmény nélkül lemondhatja telefonon illetve emailben.

Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása a következő munkanapon történik.