U.S.Polo
A lovaspóló kezdetekben a királyok és a nemesek kiváltságos sportja volt, azonban népszerűsége gyors ütemben nőtt a köznép körében is. Az 1890-ben alapított U.S. Polo Assn divatmárka életre keltését ez a tevékenység inspirálta, olyannyira, hogy küldetésükként is ezt tűzték zászlajukra: összefogni a világ pólós rajongóit. Több mint egy évszázados működést követően a brand csatlakozott az Aydinli Group-hoz, olyan nagyvállalatokkal karöltve, mint amilyen a Pierre Cardin, vagy a Cacharell. A fúzió nagyon jó hatással volt az eladásokra, a termékfejlesztésre és az ismertsége tovább nőtt világszerte.
Mint a legtöbb divatmárka, az U.S. Polo Assn is belevágott saját óragyártásba. A kedvező árfekvésű modellek közé sorolták a karórákat, hogy a sport rajongóinak legszélesebb köre számára elérhetőek legyenek, azonban arra ügyeltek, hogy a pólósokra jellemző laza elegancia és kifinomultság visszatükröződjön minden egyes példányban, legyen szó férfi, női, vagy unisex óráról.
Válasszon most U.S. Polo Assn karóráink közül és lépjen be a pólós sportrajongók világába!
AYDINLI CSOPORT
Az Aydınlı csoport alapjait az első üzlet megnyitásával Fatihban "Aydınlı Yerli Mallar" néven fektették le.
Az 1970-es években a növekedés felgyorsult, amikor megkezdődött a többszintes kereskedelem, a női és férfi termékek teljes értékesítése Aydınlı márkanév alatt, az első műhely létrehozása és 200 kereskedő elérése.
1989-ben AYDINLI HAZIR GİYİM SANAYİ VE TİCARET A.Ş. megalakult, és a korabeli legújabb technológiai lehetőségekkel felszerelt termelő létesítményei 1990-ben kezdték meg termelési tevékenységüket.
Az 1990-es évek mérföldkő a csoport történetében az ebben az időszakban kötött nemzetközi megállapodásoknak köszönhetően. A szerződések Pierre Cardinnal 1993-ban, Cacharellel 1995-ben és az amerikai Polo Assnnal kötöttek. 1997-ben felgyorsította a csoport növekedését.
A 2000-es években a csoport tükrözte törökországi sikereit a nemzetközi színtéren, márkáival minden sarkot megadhatott a közeli régiók piacain, és kereskedési kísérletet indított Törökországban és külföldön.
Figyelemre méltó az egyetemes értékek iránt, a minőségi szolgáltatás elvének elfogadásával, a környezettudatos termelési tevékenységek végzésével és szervezeti felépítésével világszínvonalon, vevőorientált munkarendszerrel. Az Aydınlı Group a készruházat terén elért sikereit az építőiparba helyezte át, és megtört. a törökországi földterület a Solarkent projekt segítségével napenergiából történő villamosenergia-termeléssel. Megszilárdítva jelenlétét ebben az ágazatban a Koru Florya projekttel, és új perspektívát hozva a lakáságazatba a Vadi İstanbul segítségével, az Aydınlı Group továbbra is hozzáadott értéket nyújt a nemzetgazdaság számára textilipari, kész kiskereskedelmi és építőipari ágazatba történő beruházásaival és új projektjeivel. .
Az első márka, amelyet a csoport 1993-ban épített be, a Pierre Cardin egy viseletre kész márka, amelyet 1950-ben Franciaországban alapítottak. A funkcionalitást és a változatosságot kínáló kollekciók kiemelkedően elegáns, úriemberek, az egészséges élet és a sport iránt érdeklődő stílusos férfiak számára készültek, Pierre A Cardin az önbizalomra méltó férfiak letisztelt helyévé vált, és minden környezetben értékelhető eleganciával társult, ötvözve a minőséget és a kényelmet az erősségével és a tervezéssel kapcsolatos szakértelemmel.
Cacharel múltja, amelyet 1995-ben épített be a csoport, 1962-re nyúlik vissza. A világon az elegancia, a modernizmus és a kegyelem művészetének szimbólumaként tekintenek rá. Cacharel egyszerű, de minőségi megjelenést kölcsönöz az elegáns beállítódásnak, funkcionális részletekkel és eltérő dizájnnal. A márka nélkülözhetetlen választás azoknak a férfiaknak, akik magabiztosak, szabadok, utazók, szeretik felfedezni és fontosnak tulajdonítani a részletekbe rejtett minőségi és kifinomult dizájnt egyszerre.
Az USA-ban 1890-ben alapított amerikai Polo Assn. a pólósport képviselője az Egyesült Államokban és Kanadában. Ez a márka a történelemben a királyok és a nemesek sportjaként elismert póló sportból származik, és ez a márka tükrözi kollekcióiban az ebből a sportból inspirált öltözködési stílust. Miközben támogatja ezt a stílust, a klasszikus amerikai Polo Assn. a színek és az embléma a sport szellemét is tükrözik. Eredeti, kényelmes és stílusos modelljeivel, az Egyesült Államok Polo Assnjával, mindenkit, férfiakat, nőket és gyermekeket egyaránt megszólíthatunk, bármilyen korúak. a kedvenc márka mind az ifjúság, mind a családok számára.
Az Aydınlı Group az amerikai Polo Assn tulajdonosa vagy engedélyezője. 57 országban, Cacharel 17 országban és Pierre Cardin 13 országban.
Aydınlı Hazır Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. a 2011-es Fortune 500 "Törökország legnagyobb vállalatai" felmérésében a 242. helyet foglalta el, a 2012-es 23 lépés kihagyásával pedig a 219. helyet. Az Aydınlı Group az ágazata vállalatai között a 4. helyet foglalja el.