Tag Heuer
A Tag Heuer karórák nem jelentenek mást, mint a mérhetetlen eleganciát, a tökéletességet és a kiváló teljesítményt. Egy Tag Heuer karóra meglehetősen exkluzív megjelenést biztosít viselője számára. A márkát 1860 alapította Edouard Heuer, aki a legigényesebb vevőkör elvárásainak akart maximálisan megfelelni. A csúcsminőségű órák azóta rengeteg fejlődésen mentek keresztül, elmondható róluk, hogy ezredmásodperc pontossággal működnek, tehát a minőség adott.
Az alapító és fiai egyaránt rendkívüli vállalkozó kedvűek voltak, a márka mind a mai napig magában hordozza személyiségüket, szenvedélyüket és azt, hogy mennyire törekedtek a precizitásra. A sport iránti szeretetük is minden egyes kronométerben megjelenik. A márka napjainkban is törekszik arra, hogy minél magasabb színvonalú termékekkel álljon elő, a technológia rohamos fejlődése pedig ezt elősegíti. A Tag Heuer népszerűségét az is bizonyítja, hogy számtalan híresség is részt vett az órák reklámozásában, például Brad Pitt is közéjük sorolható.
Kínálatunkban megannyi különleges és egyedi Tag Heuer karórát találhat, amelyek mindegyike kifinomult és páratlan eleganciát tulajdonít viselőjének, válassza a stílusának legideálisabb darabot és nyűgözze le környezetét!
1860–1887
ERŐS ALAPOK
Az Edouard Heuer által 1860-ban alapított társaság két alapra támaszkodna - a családi vezetésre és a technikai innovációra. Ezek az alapítványok jól szolgálták a társaságot, mind az első években, mind az azt követő évtizedekben.
1860
AZ ELSŐ HEUER
20 éves korában Edouard Heuer a családi gazdaságban, Saint-Imierben nyitotta meg óragyárát, zsebórákat gyártva, többnyire ezüstből. 1864-ben Bruggba költözött a cég, ahol Edouard Heuer & Compagnie néven működött. A harmadik költözés 1867-ben történt, amikor Edouard Heuer gazdaságát Bienne városába, Bern megyébe költöztette. A vállalat jóval több mint 100 évig marad Bienne-ben.
1869
AZ ELSŐ SZABADALOM
1869-ben Edouard Heuer első szabadalmával megváltoztatta az óragyártás menetét, amely egy koronával működtetett, kulcs nélküli tekercselési rendszert fedett le. Ez az új tekercselő korona felváltotta az óra tekeréséhez szükséges külön kulcsot, és népszerű újításnak bizonyult. Edouard Heuer & Cie. Folytatta az innovációt a tervezés, a mérnöki munka és a gyártás területén, vállalkozói ösztöne és erős jövőképe vezérelte.
1882
Fókuszban a kronográfos zsebórák
Az 1880-as években a sportversenyek gyorsan bővültek, és Edouard Heuer felismerte, hogy a pontos kronográfos zsebórák fontosak ezeken az eseményeken. A vállalat nagy mennyiségű kronográfos zsebórát kezdett gyártani, amelyeket az utakon, a futópályákon és a víz feletti versenyeken időzítettek. A kronográf státusszimbólummá vált a ló- vagy agárverseny rajongói, valamint más sportolók számára.
1887
A TÖKÉLETES KRONOGRÁF
1887-ben Heuer szabadalmat vezetett be az „oszcilláló fogaskerék” javítására. Ez a fejlesztés lehetővé tette, hogy a kronográf nyomógomb használatával azonnal elinduljon és leálljon. A mozgás kialakításának egyszerűsítésével az oszcilláló fogaskerék egyszerűbbé tette a kronográf összeállítását és karbantartását. Edouard Heuer ezt az újítást „a tökéletesített kronográfnak” tekintette, és mind a mai napig használják.
1887–1933
Pontosság a világ színpadán
A 20. század fordulóján az ipari termelés, a szállítás, a tudomány és az orvostudomány újításai a pontosabb időzítés igényét támasztották. Az atlétikában a pontos, megbízható időzítő felszerelés iránti igény egyre kritikusabbá vált, mivel a versenyzőket és a világrekordokat csupán másodpercek százada választja el egymástól.
1908
IDŐZÍTÉS A FIZIKUSOKNAK
Míg a kronográfok elengedhetetlenek a sportesemények és az utazások időzítésében, Charles-Auguste Heuer orvoshoz tett látogatása az orvosi időzítés újításához vezetett. A Heuer új, vérnyomásmérő 1908-ban szabadalmaztatott kronográfos zsebóra színes skálája lehetővé tette az orvos számára, hogy meghatározza a beteg pulzusát, miután a szívverést csak 20 másodpercig számolta.
1911
UTAZÁS IDŐJE
Amint a gépjárművek és a légi járművek elterjedtek, Heuer masszív műszert tervezett az új járművek generációjának műszerfalaira. Az „utazás ideje” precíz kronográf volt, amely a fő tárcsán feltüntette a napszakot, míg egy kisebb tárcsán két kéz rögzítette az utazás időtartamát. A járművezető vagy pilóta tológéppel indította és állította le ezt az „utazás idejét” rögzítőt, például a hajtás futási idejének mérésére.
1914
ELSŐ CSUKLÓKRONOGRAFOK
Amikor a karórák kezdték elfoglalni a zsebórák helyét, Heuer a precíziós kronográfot a zsebéből a csuklójára mozgatta. 1914-ben a Heuer-katalógus a kronográfos karórát „egyedülállónak a piacon” írta le.
1916
MIKROGRÁFUM ÉS MIKROSPLIT
Olyan változatos tudományágak, mint a sportidőzítés, az ipari termelés és a tüzérségi számítások pontosabb stoppereket igényeltek. Charles-Auguste Heuer, Edouard Heuer fia, ekkor a vállalat vezetője volt, és ő vezetett egy projektet, amelynek során a stoppereket 1/5 másodpercről 1/50 és 1/100 másodperces kijelzőkre osztották: a Mikrográfra és a Semikrográfra. Hamarosan kettéosztott második verzió következett, hogy megmutassa az időbeli különbséget két versenyző között.
1920
A VILÁG IDŐZÍTŐJE
A Heuer stoppereinek pontossága és megbízhatósága miatt választották ki őket a világ vezető sporteseményeire. Heuer az olimpiai játékok, valamint az alpesi események világbajnokságának időmérője volt. Ezek az események a TAG Heuer számos megbeszélésének előfutárai voltak az elkövetkező évtizedek motoros, atlétikai és vitorlás eseményeinek időzítésére, beleértve az Indianapolis 500 és a Forma-1 versenyeket is.
1933-tól 1958-ig
SZÉLESEBB ÉS MÉLYEBB
A korszak azzal kezdődött, hogy Heuernek volt egy stopperóra és zsebóra-katalógusa, de a csuklós kronográfok csak korlátozott választékban voltak.
Az elkövetkező évtizedekben Heuer jelentősen kibővítette a kronográfos karóra választékát, hogy világszerte vezetővé váljon.
1933
A MŰSZERFAL AUTAVIA
1933-ban Heuer bevezette az „Autavia” nevet, amely név még évtizedekig folytatódik. Az Autavia 12 órás stopper műszerfal időzítő volt, amely megfelel a legszigorúbb AUTomotive és AVIAtion követelményeknek. Az Autaviat egyetlen időzítőként, hátlapon párosítható a Hervue 8 napos órájával. A versenyzők és pilóták, valamint az urak, sportolók választották ki a preferenciáiknak leginkább megfelelő eszközöket.
1935
A FLIEGER
Heuer Flieger (pilóta) kronográfja kétregiszteres kronográf volt krómozott tokban. A Flieger forgó érmeélű előlapja kiemelkedő háromszög alakú jelölőt tartalmazott, amelyet egy idő (például a cél fölötti idő) jelölésére használtak. A korai modellek egyetlen nyomással rendelkeztek a start-stop-reset szekvenciához. A későbbi verzió hozzáadott egy második tolót, hogy a pilóta megállítsa és újraindítsa az időzítőt anélkül, hogy visszaállítaná.
1940
HEUER MINDEN VÁLASZTÁSON
Történelmileg Heuer sok olyan órát és kronográfot készített, amelyeknek vagy nem volt márkaneve a tárcsán, vagy egyes esetekben csak a forgalmazó nevét mutatták be.
1940-től Heuer minden számlapra feltette a nevét, és a mozdulatokat „Ed. Heuer ”.
A Heuer márka erős előnyt biztosított a vállalat kronográf-kínálatának eladásában.
1942
HÁROM NYILVÁNTARTÁSI IDŐ
Heuer az 1940-es évek elején két regiszter-kronográfról három regiszter-kronográfra váltott, a harmadik felvevő 12 órás időzítést biztosított. A 12 órás mozgások továbbfejlesztett verzióit használták hármas naptári kronográfokhoz (a nap, a dátum és a hónap megjelölésével), valamint a holdfázisú kronográfokhoz.
1949
A kronográf után
Az 1940-es évek végére Heuer túllép a hagyományos kronográfon, hogy innovatív órákat kínáljon sportolóknak, utazóknak és más rajongóknak. Ezek az órák az árapályt, a holdat, a sebességet mért távolságon, vagy akár egy második időzónát is követték.
1949
A NAPOS
Egy színes új órát „Solunar” -nak hívtak. A vadászok, halászok és tengerészek fontos információkat nyerhetnek a hold fázisának, valamint a dagály és az apály idejének követésével. Jack Heuer professzorával együttműködve elvégezte a számításokat, amelyek mind a „hold”, mind a szokásos napszak („nap” idő) megjelenítéséhez szükségesek.
1950
A MAREOGRÁFIA
Heuer hamarosan hozzáadta a Solunar forgó árapályát egy szokásos három regiszteres kronográfhoz, hogy elkészítse a „Mareographe” -t. A sportember krónográfon, 12 órás felvevővel követhette nyomon a dagályokat és az apályokat, vagy a hold fázisait. A Mareographe Heuer legdurvább vízálló tokjainak különféle helyeit foglalná el, amelyeket az 1970-es években gyártottak. Heuer elkészítené a Mareographe változatát az Abercombie & Fitch (az úgynevezett „Seafarer”), valamint az Orvis számára (az úgynevezett „Solunagraph”).
1955
EGYÉB KÜLÖNLEGES MODELLEK
A Solunar és a Seafarer modellek mellett Heuer sokféle innovatív órát és kronográfot készített sportolóknak, utazóknak és más rajongóknak. A Twin-Time óra lehetővé tette az utazó számára, hogy egy második időzónában kövesse az időt, míg az Auto-Graph kronográf lehetővé tette a versenyző számára, hogy meghatározza a sebességét egy ismert távolságon.
1957
A GYŰRŰ Mester
1957-ben Heuer egy teljesen új típusú stoppert vezetett be, amelyben a tulajdonos élénk színű, cserélhető gyűrűket helyezett be a különböző események időzítésére. Minden gyűrű más színű volt, és más skálát épített be. Például egy bokszmeccs fordulóinál és szüneteinél narancssárga skálát jelöltek meg, egy sárga gyűrűn visszaszámláló skála volt az időzített játékokhoz és jachtversenyekhez, egy zöld skála pedig tizedes perceket mutatott a rali időzítéséhez.
1958–1969
AZ ARANYKOR
1958 Heuer számára új korszak hajnalát jelentette. Jack Heuer lett a negyedik generáció, aki a családi vállalatot irányította.
Az évtizedben új kronográf modellek, a legendás stopperek és a műszerfal időzítők innovatív kialakításai uralják majd a rally világot.
1958
A NEGYEDIK GENERÁCIÓ HEUER
Jack Heuer hivatalosan is csatlakozott az Ed-hez. A Heuer & Co. S.A., mint a családi vállalkozás negyedik generációs vezetője. A vállalat felhagyott a hagyományos karórák értékesítésével, és a versenyeken és gyűléseken használt csuklós kronográfokra, stopperekre és műszerfal időmérő műszerekre összpontosított. Jack Heuer az autósport minden formájába vezeti társaságát, az amatőr klubversenyzőktől kezdve a Ferrari Forma-1-es csapatáig.
A műszerfalak új tervei
1958-ban a Heuer átalakította a műszerfal időzítőit az olvashatóság javítása érdekében, és újszerű modelleket mutatott be. A Rally Master pár (Master Time óra és Monte Carlo stopper) uralja a rally világot. A Super Autavia a műszerfal vagy a pilóta igájának Heuer első kronográfja, a Sebring pedig a másodperc töredékét kínálja.
1960
STOPPER INNOVÁCIÓK
A stopperek voltak a Heuer üzletágának alappillérei, és a társaság átalakította a felállást, amikor a társaság a 100. évfordulóhoz közeledett. A Game Master egy stopperóra volt egy csuklópánton, alkalmas játékvezetőknek. 1960-ban a Heuer 100. évfordulóját ünnepli azzal, hogy átalakítja a stopperek sorozatát. A „Century” vonal központi percregisztert és piros / fekete színeket tartalmaz az olvashatóság javítása érdekében, az atlétika, a motorsport és az ipari időmérő óráinak teljes sorával.
1962
ELSŐ SVÁJCI IDŐPONT A TÉRBEN
1962. február 20-án John Glenn űrhajós volt az első amerikai, aki a föld körül keringett, és az első ember, aki svájci órát viselt az űrben. A csuklójára erősített Heuer stopperóra időzítette 4 órás, 56 perces repülését. 1969 júliusában egy újabb Heuer stopperóra időzíti A Sas leereszkedése a hold felszínére. Mindkét Heuer stopperóra a Smithsonian Múzeumban látható.
1962
NEVEK A KRONOGRÁFHOZ
Történelmileg Heuer kronográfjainak nagy részét csak hivatkozási számokkal azonosította, de 1962-ben a vállalat megkülönböztető neveket kezdett használni modelljeinél.
Az Autavia volt a gépjárművek vagy a repülés eszköze. A Heuer Carrera 1963-ban követi, megragadva egy gyönyörű név erejét, a versenyzés romantikáját és a dizájn tisztaságát.
1968-ban a Camaro egy párna alakú tokot használ a kor egyik népszerű izomautójának megünneplésére, és a Skipper, egy színes jachtórát.
1962
A KALAND SZERSZÁMA
Az „Autavia” kronográf Heuer első kronográfja, amelynek neve Gyűjtemény. Az 1930-as évek műszerfalának időzítőiből átvéve az Autavia az AUTomobiles és az AVIAtion szolgáltatásait tartalmazza. Az esetek elforgatható kerettel rendelkeznek a percek vagy órák követésére, a sebesség tachiméter-skálán történő jelzésére vagy az utas számára egy második időzóna követésére. A következő két évtizedben a Heuer több mint 80 változatban kínálná az Autaviat.
1963
A VERSENY ROMANTIKA
1963-ban Heuer bemutatta a Heuer Carrera kronográfot, amely megörökítette a versenyzés romantikáját és veszélyét. Jack Heuer a nevét a Carrera Panamericana országúti versenyről vette át, amely 1950 és 1954 között Mexikóban rendezett határokon átívelő versenyt. A Heuer Carrera erőteljes szögletes fülei továbbították erejét, és a számlapok elérhetőek voltak sebességmérővel, decimális mérlegekkel perc vagy pulzométer. A pályához, sporthoz vagy ruhához alkalmas Heuer Carreras hármas naptármodelleket és acél vagy arany tokokat tartalmazott.
1964
HEUER megszerzi a LEONIDAS-t
1964-ben Heuer felvásárolta Leonidast, a stopperek és kronográfok vezető gyártóját.
A Leonidas-felvásárlás nagyban kibővítette Heuer stoppereinek sorát.
1968
Az 1960-as évek alakja
1968-ban Heuer bemutatta a Camarót, egy teljesen új párna alakú tokkal, amely a márka első lépése a hagyományos kerek tokoktól. A Camaro népszerű volt a versenyzők körében, a legtöbb modellt tachiméteres skálával kínálták a tárcsán. A gyártás az 1970-es évek elején folytatódott, a Camaro csaknem 50 modelljét kínálták, mindegyik kézi tekercseléssel. A párna alakját a négyzet alakú Monaco előfutárának kell tekinteni.
1968
SKIPPER JACHT VERSENYRE
Heuer biztosította az Intrepid jacht által használt időzítő felszerelést, amikor az Rhode Island-i Newport mellett védte az Amerika Kupát. A győzelem megünneplésére 1968-ban Heuer új kronográfot készített, az Intrepid színéhez illő színekkel. A tárcsán élénk kék, narancssárga és zöld tónusok láthatók, 15 perces visszaszámlálóval. A következő 15 évben a Skipper nyolc modelljét kínálnák.
1969
GYORSÍTÁS A MOTORSPORTOKBA
A svájci Forma-1-es hős, Jo Siffert támogatásával Heuer lett az első nem autóipari logó, amely megjelent a Forma-1-es autón. A Forma-1-el való kapcsolat két évvel később, amikor Heuer a Ferrari Forma-1-es csapat szponzora lett, Mario Andretti, Jacky Ickx, Niki Lauda, Clay Regazzoni és Gilles Villeneuve pilóta Heuer-kronográfot viselt. Jack Heuer mindegyik versenyzőnek egy 18 karátos arany Heuer Carrerát ajándékozott.
1969-től 1985-ig
A SZÍNES KORSZAK
Heuer 1969-ben mutatta be a világ első automata kronográfjait, az Autavia, a Heuer Carrera és a Monaco modellekkel.
Heuer gyorsan átállt az 1960-as évek klasszikus fekete-fehérjéről az 1970-es évek élénk színeire és felháborító alakjaira.
1969
KALIBER 11: AZ ELSŐ AUTOMATIKUS KRONOGRÁFOK
A Heuer által vezetett közös vállalkozás elsőként kínálna automatikus kronográfokat a világpiacon, a Caliber 11 (Chronomatic) mozgalommal. Az automatikus Autaviat, a Heuer Carrera-t és a Monacót 1969 márciusában mutatták be Genfben és New Yorkban tartott sajtótájékoztatókon. A mozgalom technikai újításain túl az új esetek az előző évtizedek megjelenéséből az 1970-es évek radikális stílusába ugrottak.
1969
MONACO ÉS MCQUEEN
Három modellt Heuer első automatikus mozgása hajtott, de ez az új Monaco vonzotta a világ figyelmét. A Monaco egy éles, négyzet alakú tokot kombinált éjféli kék vagy szén számlapokkal egy kronográf létrehozására, amelyet észre lehet venni. A filmhez Le Mans, Steve McQueen, a hollywoodi sztár szerette volna követni versenyző hősének, Jo Siffertnek a stílusát, aki Heuer nagykövete. Ez arra késztette McQueenet, hogy kiválassza a csuklójára a Heuer Monaco kronográfot, a versenyruhájához pedig a „Heuer Chronograph” tapaszt. A merész kombináció világszerte felhívta a figyelmet Heuer új kronográfjára. A Monaco (amelyet a mai gyűjtők „Sötét Nagyúrnak” hívnak) végső változata az 1970-es évek katonai megjelenését építette be, fekete számlapot használva, fekete bevonatú tokban.
1971
A SZÍN GENERÁCIÓI
Első automatikus kronográfjainak bevezetését követően Heuer merész formákkal és színekkel kezdte bővíteni a modellcsaládot.
Az évtized vége felé az elegancia felé haladtak a letisztult tokok és a kifinomult vonalak.
1971
VAD STÍLUS
A Heuer által bevezetett, félkövér automatikus kronográfok között szerepelt a kalkulátor, amely kör alakú diaszabályt tartalmazott, és a hatalmas Montreal, kék, fehér, fekete és pezsgős tárcsákkal. A Silverstone az angol Forma-1-es körutat ünnepelte piros, kék vagy füst (füst) számlapokkal. Heuer monokokk esetekkel kísérletezett, üvegszálas anyaggal a nagyon egzotikus kinézetű Temporada modellhez.
1971
A PÁLYAZÁS IDŐZÍTÉSÉNEK SZÁMÁRA
A Heuer elektronikai részlege kifejlesztette a Centigraph nevű időzítő rendszert, amelyet a Ferrari versenyzői csapata használt. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy a versenyző csapatok nagy pontossággal nyomon kövessék vezetőiket. Az idők 1/1000 másodpercig történő kijelzésével a Centigraph lehetővé tette egy csapat számára, hogy több autót időzítsen, a körök számát, az utolsó kör idejét és a teljes időt a helyszínen kinyomtatták. Különleges funkciókat adtak hozzá, és más versenyző csapatok hamarosan ügyfelekké váltak.
1975
ELEKTRONIKUS AVENUE
Heuer úttörő szerepet játszott a világ vezető versenycsapatainak elektronikus időzítésében, és ugyanez a típusú technológia hamar bejárta a kronográfokat. Az 1975-ös Chronosplit barátságos robotként jelent meg, az idő és a kronográf funkcióinak kettős kijelzésével. Manhattan sokkal radikálisabb volt, hatoldalas tokja analóg és digitális kijelzőket egyaránt tartalmaz. Ezeknek az új kronográfoknak azonban hatalmas kihívásokkal kellett szembenézniük a svájci frank és az amerikai dollár közötti nehéz árfolyamok és az újonnan kifejlesztett japán kvarcórák miatt.
1977
FINOMÍTOTT TERVEZÉS
A hetvenes évek eleji túlzások után Heuer az évtized vége felé kifinomultabb, elegánsabb mintákra vált. Cortina, Jarama, Monza és Verona ünnepelte a versenyzés és más sportok európai úti céljait. Daytona és Kentucky megragadta az egyesült államokbeli versenyzőhelyek izgalmát, egyet a versenyautókra és egyet a versenylovakra. A modellek karcsúbb tokokat tartalmaztak, sok esetben beépített acél karkötőkkel, amelyeket sport- vagy elegáns öltözékhez terveztek.
1979
A VÁLTÁS ÓRÁKRA
Heuer 1978-as katalógusa tele volt automatikus és elektronikus kronográfokkal, de 1979-ben a vállalat bevezette a robusztus búvárórákat, amelyek a jövőjévé válnak. A maroknyi modelltől kezdve a búvárórák katalógusa tucatnyi modellre bővülne, automata vagy kvarcmozgásokkal. A tárcsák narancssárga, világító, olíva és ón, vagy a hagyományos fekete színűek voltak, méretük 28 és 42 milliméter között változott.
1985-től 2004-ig
Újjászületés és korszerűség
A Techniques d'Avant-Garde üzleti csoport új tulajdonában a TAG Heuer átállt a mechanikus kronográfokkal társított márkáról a 21. órára órákat tervező cégre.
Az 1980-as években kifejlesztett modellek lettek a mai TAG Heuer katalógus alappillérei.
1985
2000-ES SOROZAT
Az 1980-as évek elején a Heuer hat egyedi funkcionális tulajdonságot jelentett be, amelyek jellemzik új búváróráinak sorozatát. A búvárkodás négy sajátosságát azonosítja - 200 méteres vízállóság, lecsavarható korona, egyirányú előlap és kettős kapcs az acél karkötőn. A zafírkristályok és a fényes jelölések a legnagyobb olvashatóságot biztosították. Ezeket a funkciókat továbbvitték a mai Aquaracer-be.
1986
A KÉPZET
1983-ban a TAG Heuer egy új paradigma bevezetésére válaszolt az órák világában, saját forradalmi gyűjteményével: a TAG Heuer Formula 1. A TAG Heuer Formula 1 ugyanolyan stílusú élénk színeket, műanyag tokokat, egyszerű kvarcmozgások és szórakoztató csomagolás. Búváróra örökségéhez híven a TAG Heuer Formula 1 200 méteres mélységgel és peremmel perceken belül megjelölt.
1987
SPORT ÉS ELEGANCIA
A TAG Heuer hamarosan piacra lépett, a hagyományos búvárórákról a legkifinomultabb formatervezésű órákra. Az értékesítési anyagok hangsúlyozták, hogy az új S / el órákat búvárruhával vagy vacsorakabátkal lehet viselni. A Forma-1-es bajnok, Ayrton Senna mindennapos órájaként S / El-et viselt, és a TAG Heuer-lel hozzájárult egyedi karkötőjének megtervezéséhez. Az óra tervét Eddy Schöpfer készítette. A sorozatot 1999-ben "Link" -nek nevezték el, ami méltó tisztelgés ennek a jellegzetes karkötőnek.
1991
ÚJ KAMPÁNYOK ÚJ ÓRÁKHOZ
A TAG Heuer díjnyertes reklámkampányokkal támogatta új órakészletét.
Az 1991–1994 közötti „Ne repedj nyomás alatt” kampány a márka nagyköveteinek, például Michael Schumachernek és Ayrton Sennának az elszántságát és fókuszát ünnepelte.
1995 és 1997 között a TAG Heuer a „Siker. Ez egy elmejáték. ”Kampány, amely bemutatja, hogy a legjobb sportolók és az elért versenyzők hogyan hatolnak a határokig.
1996
AZ ELSŐ KÉRDÉSEK
Az 1980-as években számos új modell bevezetését követően, az 1990-es évek közepére a TAG Heuer újra kapcsolatba lépett a márka 1960-as évekbeli klasszikus kronográfjaival. 1996-ban a TAG Heuer újraindította a TAG Heuer Carrerát, szinte minden részletében követve az eredeti 1964-es modell stílusát. A Monacót 1998-ban adnák ki újra, teljesen fekete számlapdal. A TAG Heuer Carrera és Monaco az első újrakiadások óta létfontosságú modellek maradtak a TAG Heuer katalógusban.
1999
Az LVMH megszerzi a TAG HEUER-t
1999-ben az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton vezető francia luxuscikk-csoport felvásárolta a TAG Heuert. Jack Heuer, aki 1982-ben kénytelen volt eladni a családi vállalkozást, 2001-ben visszatért a TAG Heuerhez, mint a cég tiszteletbeli elnöke. Megjelenik az egész világon, megosztva a márka örökségét egy új rajongói generációval.
2004 és 2015 között
A LIMITEK MEGKÖZELITÉSE
A 21. század megnyitása érdekében a TAG Heuer teljesen új megközelítéseket dolgoz ki az órák és mozgásuk építéséhez.
Ezek az újítások rekordméretű pontosságot nyújtanának a legmodernebb technológiáknak megfelelően kialakított órákban.
2004
A MONACO V4
A Monaco V4 Concept Watch egy teljesen új megközelítést vezetett be egy mechanikus karóra működéséhez, amely versenymotort idéz fel. Ez a radikális óra a sínen lévő tuskót használta az erő előállításához, apró övek az erő átadásához és négy hordó, amelyek utánozzák a motorblokk elrendezését. A Monaco V4 tokjai platinát, titánt, szénmátrix kompozitot és rózsaszínű aranyat tartalmaztak, a TAG Heuer pedig a modell 10. évfordulóját tourbillon opcióval jelölte meg.
2004
AZ AQUARACER
2004-ben a TAG Heuer bevezette az Aquaracer órák sorát, amelynek gyökerei Heuer 1980-as évek eleji első búváróráira nyúlnak vissza. Az első generációs Aquaracers 300 méteres mélységi besorolást kínált, míg a következő (2009-ben bevezetett) generáció ezt 500 méterig növelte. Az Aquaracerek rengeteg anyagot, színt és mozgást használtak, amelyek célja, hogy a búvár számára jól olvasható, megbízható órát nyújtson.
2010
1887. KALIBER MOZGÁS
2010-ben a TAG Heuer kiadta első házon belüli kronográf-mozgalmát, a Caliber 1887-et. A Caliber 1887 egy integrált mozgás, oszlopkerékkel és ugyanolyan stílusú oszcilláló fogaskerékkel, amelyet Heuer 1887-ben szabadalmaztatott. A Caliber 1887 mozgalom egy új generációs TAG Heuer Carrera kronográfok, és ezek szolgálnának a Heuer 01 házon belüli mozgalom alapjául.
2010
HAUTE HORLOGERIE MŰHELY
A 2000-es évek közepén a TAG Heuer műhelyt hozott létre, amely a legmodernebb technológiákat fejleszti és építi be, hogy nagyon korlátozott számú, kézzel készített órát állítsanak elő. A Mikrograph (2011) integrált mozdulattal 1/100 másodperces pontosságot nyújtott, a központi kronográf kézzel másodpercenként teljes fordulatszámot hajtott végre. A Mikrotimer Flying 1000 kiterjesztette a TAG Heuer ultramagas frekvenciájú felállását 1/1000 másodperces pontossággal, a központi kronográf másodpercenként 10 forgatást teljesítve. A név az 1966-os Heuer mikrotimerből származik, egy elektronikus időzítőből, amely a világ első időzítője volt 1/1000 pontossággal. Ennek a sorozatnak az utolsója a 2012-ben bemutatott Mikrogirder volt, amely 5 / 10'000 másodperces pontosságot kínált. Ennek a sorozatnak az utolsója a 2012-ben bemutatott Mikrogirder volt, amely 5 / 10'000 másodperces pontosságot kínált. A TAG Heuer kibővítette a Pendulum technológiát, amikor bevezette a Mikropendulum Tourbillont, amely 1/100 másodperces pontosságot és tourbillont kínált, míg a MikropendulumS két mágneses Pendelt és egy kettős Tourbillont épített be.
2015-től az aktuálisig
A múlt és a jövő összekapcsolása
A TAG Heuer felhasználja a történelmi órák gazdag portfólióját a mai élvonalbeli technológiák fejlesztésével és beépítésével.
Akár a rajongó inkább egy szilícium chipet, egy tourbillont vagy egy szénszálas hajrugót szeret, órájuk összeköti a TAG Heuer múltját és jövőjét.
2015
A CSATLAKOZOTT ÓRA
2015 novemberében a TAG Heuer bemutatta az első svájci luxus okosórát, a TAG Heuer Connected órát. A TAG Heuer Carrera stílusú tokban lakó Connected karóra beépítette az Intel és a Google partnereinek újonnan kifejlesztett technológiáját. A vásárlók képesek lennének a Connected órát egy hagyományos mechanikus mozdulattal TAG Heuer Carrera-ra cserélni. A Connected Modular sorozat (2017) lehetővé teszi viselője számára, hogy ugyanazon heveder és fülek segítségével az intelligens óra modult automatikus óramodulra kapcsolja.
2017
AZ AUTAVIA VISSZATÉR
2017 márciusában az új Autavia stílusát a rajongók választották, az „Autavia Cup” versenyen 16 klasszikus Autavia modell közül választhattak. Az Autavia korlátozott kiadásaival Jack Heuer 85. születésnapját ünnepelték, és tisztelegtek a Forma-1 svájci hősének, Jo Siffertnek, míg más modellek a „Viceroy” és az „Orange Boy” Autavias színsémáit használták. 2017 szeptemberében a TAG Heuer együttműködött szüreti gyűjtők közösségével, hogy kiállításokat mutasson be a világ 10 városában. Több mint 400 óra volt kiállítva, fele a TAG Heuer Múzeumtól, fele pedig egyéni gyűjtőktől. Minden városnak megvolt a maga témája, az autóktól és a sofőröktől kezdve a katonai órákon át a vitorlázásig és a búvárkodásig.
2018
A TÖREDÉK CÍMKE HEUER CARRERA
A TAG Heuer Carrera korlátozott példányszámú töredékkialakítás a Heuer 02 házon belüli mozgalom debütálását jelentette egy TAG Heuer Carrera ügyben. Ez a mozgás Heuer klasszikus, 1960-as évekbeli kronográfjainak 3-6-9-es elrendezését használja, és 80 órás teljesítménytartalékot biztosít. Az utcai viselet legendája, Hiroshi Fujiwara tervezte, a Fragment Design TAG Heuer Carrera egy ritka, 1968-ban gyártott, három regiszteres TAG Heuer Carrera ihlette inspirációját.
2019
MONACO 50. ÉVFORDULÓJA
Monaco 50. évfordulója alkalmából a TAG Heuer öt korlátozott kiadású modell sorozatát kínálta, amelyek mindegyike egy évtized stílusát tükrözi. Volt az Olive Green az 1970-es években, a Victory Red az 1980-as években, az Industrial Grey az 1990-es években, a fekete-fehér a 2000-es években és a Deep Grey a 2010-es években.